♥ writing on a whim…
2026-06-22

En liten hälsning från Wienerkondis i Hedemora. Här sitter jag och filosoferar över livets mysterier, en helt vanlig måndag – mitt i sommaren. Sommarmåndag. Kanske lite orimligt passiv. Kanske lite provocerande bekymmersfri, med tanke på… ja, vad var det nu igen? Jag har tappat bort problemen. Vet inte var jag har lagt dom. Kanske lika bra det.
♥ ♥ ♥
